כתבה פרסומית

לטפל בנשירת השיער מהבית

היום כבר לא חייבים להשלים עם נשירת שיער - הטיפול קיים ונגיש לכולם

בהתחלה, אלו רק כמה שערות בודדות, לא משהו דרמטי. לאט לאט, הכמויות הופכות גדולות יותר ויותר. הגיע הזמן להודות – מדובר בנשירת שיער. אינספור טיפולים והבטחות, וכסף, הרבה מאוד כסף… האם נמצא הטיפול האמיתי לנשירה שלך? הכירו את הפיתוח הישראלי שמוכיח תוצאות בשטח

שינויים הורמונליים, מחסור בוויטמינים, שינויים בתזונה, מתח, סטרס וגנטיקה: אלו רק חלק מהסיבות לנשירת שיער המתחילה לפני גיל 50. למרות שמדובר בתופעה נפוצה למדי שאינה מסכנת את הבריאות, יש לה השפעות רבות על הדימוי העצמי והביטחון. שכיחות תופעת ההתקרחות בקרב גברים מעל גיל 45 עומדת על קרוב ל-80%, כאשר הגורם המרכזי לנשירת השיער הוא גנטיקה. אצל נשים הסיבות לדלילות בשיער מגוונות יותר, וקשורות ברובן לשינויים הורמונליים, מחלות למיניהן וטיפולים אסתטיים שונים כגון החלקות וצביעת השיער. כ-50% מהנשים סובלות מדלילות בשיער בתקופות משתנות בחייהן, כאשר תקופת ההיריון והלידה נחשבת לאחת הסיבות הנפוצות לנשירה בקרב נשים.

שכיחות תופעת ההתקרחות בקרב גברים מעל גיל 45 עומדת על קרוב ל-80%, בנוסף - כ-50% מהנשים סובלות מדלילות בשיער בתקופות משתנות בחייהן. אילוסטרציה

כיצד מטפלים בתופעה השכיחה והאם באמת יש טיפול לבעיה? כיום תמצאו בשוק מגוון רחב במיוחד של טיפולים לנשירת השיער, חלקם פולשניים יותר וחלקם פחות, טיפולים כימיים וטיפולים טבעיים. כדי לגלות מהו הטיפול היעיל ביותר עבורכם, תצטרכו לנסות ולהתנסות בשיטת הניסוי, ובשאיפה – ללא טעיה. מומלץ כמובן להתחיל בפטנטים שאינם פולשניים ומכילים כמה שיותר רכיבים טבעיים.

פיתוח ישראלי חדש מסייע לבלימת הנשירה

הפיתוח הישראלי BetHair מציע פורמולה חדשנית לבלימת הנשירה וסיוע בצמיחה מחודשת של השיער. הפורמולה הייחודית עשויה ממגוון חומרים טבעיים ביניהם קפאין, ביוטין ושמן קיק, הידועים בהשפעתם על עידוד צמיחת השיער ושיקום השערה. בלימת תהליך הנשירה, יחד עם סיוע בצמיחת שיער תקינה, חיזוק ושיקום שורש השערה, הופכים את השיער חזק יותר, הודות לתוספת הנפח לשיער, שיפור מרקם וצפיפות השיערה ושיקום הקרקפת.

מחפשים טיפול לנשירת השיער?

השאירו פרטים לקבלת יעוץ טלפוני מהמומחים של Bethair ללא עלות​








    השימוש ב- BetHair נעשה באמצעות טיפול ביתי פשוט ויעיל הכולל שלושה תכשירים: תוסף תזונה, שמפו טיפולי וטיפות ייחודיות לקרקפת, שלושתם כאמור עשויים רכיבים טבעיים, פשוטים למדי לשימוש. טיפול משולב ורציף בשלושת התכשירים יחד, מסייע להשגת התוצאה הטובה ביותר, כאשר אספקת החומרים החיוניים לעידוד צמיחה והשגת האפקט המשולש היומיומי, יוצרים יחד אפקט מקסימאלי של שיקום מצב השיער והקרקפת.

    שינוי ניכר במראה השיער תוך מספר שבועות בלבד

    הפורמולה של BetHair מכילה כאמור שילוב מנצח בין שלושה חומרים פעילים: ביוטין, קפאין ושמן קיק, בעלי המוניטין העולמי לטיפול בנשירת שיער. באמצעות טיפול קצר של מספר דקות ביום, תוכלו לצפות לשיפור נראה לעין כבר בשבועות הראשונים ולשיפור משמעותי הרבה יותר לאחר טיפול מלא של בין 3-6 חודשים. אחוזי ההצלחה של BetHair גבוהים בזכות טיפול ממוקד ויעיל הפותר את מקור הבעיה מהשורש ומעניק תוצאות נראות לעין כבר לאחר מספר שבועות.

    היתרונות הבולטים של הפורמולה הם נוחות השימוש, אחוזי ההצלחה הגבוהים בקרב המשתמשים והשילוב המנצח בין שלושה חומרים טבעיים פעילים. הפיתוח הישראלי כחול-לבן מאושר לשימוש ע"י משרד הבריאות ומיוצר בתנאים נאותים לפי תקן ISO9001. הטיפול כאמור אינו פולשני וללא תופעות לוואי, מצריך דקות בודדות ביום ואינו דורש השקעה של אנרגיה ומשאבים גדולים.

    סדרת מוצרי בטהייר bethair
    סדרת המוצרים המתקדמת של Bethair

    BetHair מתאימה לכם את הטיפול באופן אישי, בהתאם למצב השיער והנתונים האישיים שלכם. עלות הסט המלא הכולל שלושה תכשירים הנה 649 ₪ בלבד, כאשר לעיתים ישנו צורך רק בחלק מהמוצרים על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.

    "אין ספק שזה פשוט עובד בשבילי"

    אלפי משתמשים כבר התנסו בפורמולה הייחודית של BetHair, המעניקה לשיער חיים חדשים תוך שבועות ספורים. בלי טיפולים פולשניים, בלי תופעות לוואי ובלי לשפוך אלפי שקלים. טיפול ביתי קצר ויעיל יטפל לכם בנשירת השיער מהשורש ויסייע בחיזוק ושיקום השיער.

    מיכל אוחיון סבלה גם כן משיער דליל במשך תקופה ארוכה, ניסתה אינספור טיפולים שהתחייבו לפתור את הבעיה. לאחר שניסתה מגוון טיפולים שלא הניבו תוצאות רצויות והחלה להשתמש בתכשירים של BetHair. "אני משתמשת במוצרים כבר קרוב לשישה חודשים ורואים הבדל משמעותי. גם החברים שלי והמשפחה מחמיאים שהשיער נראה טוב יותר. כרגע אני בשלב שהשיער מלא יותר, יש צמיחה חדשה ועכשיו אני רק מחכה שזה יתארך ויהיה מושלם. אני משתמשת בתכשירים פעמיים ביום וזה לא עושה את השיער שלי שומני או לא נעים. רק סבלנות, התמדה ורואים תוצאות", היא מסבירה בחיוך.

    מיכל אוחיון​ לפני ואחרי הטיפול של בטהייר
    Results may vary
    אבי אמזלג​ לפני ואחרי הטיפול של בטהייר
    Results may vary

    "קניתי את המוצרים האלה לפני שלושה חודשים וחיכיתי עד עכשיו כדי לתת חוות דעת כנה וכדי להוסיף תמונות של לפני הטיפול ואחרי הטיפול. אין ספק שזה פשוט עובד בשבילי, אני חייב להודות שחששתי בהתחלה אבל בגלל שהמחיר היה יחסית נוח לעומת טיפולים אחרים החלטתי לתת לזה הזדמנות. אני אמשיך לעדכן לגבי המשך הטיפול", מספר אבי אמזלג, לקוח מרוצה של BetHair.

    את גבריאל מרקוביץ' פגשנו לפני ארבעה חודשים, כאשר פנה אלינו בעקבות התקרחות בעיקר במסגרת השיער. "אני משתמש במוצרים פעמיים ביום בארבעה חודשים האחרונים ובינתיים התוצאות מדהימות. אני משתמש בזה גם על המסגרת של השיער שלי ושמתי לב שהשיער עבה יותר. התחלתי להשתמש בכל הערכה ביחד ונראה שכל השילוב הזה דווקא עובד בשבילי בצורה טובה", הוא משתף ומוסיף כי בהתחלה היה סקפטי, אך התוצאות בצפיפות השיער תוך שבועות ספורים הוכיחו לו שטעה.

    התוצאות בשטח מדברות בעד עצמן: פורמולת BetHair מסייעת בבלימת הנשירה, מעודדת את צמיחת השיער, משקמת את הקרקפת ומעניקה טיפול טבעי המטפל בבעיה מהשורש. אחוזי ההצלחה הגבוהים נצפו בקרב אלפי משתמשים, נשים וגברים כאחד. אם גם אתם סובלים מנשירת שיער או דלילות בשיער וחשים חוסר נוחות או חוסר ביטחון, BetHair הוא הטיפול האידיאלי עבורכם.

    מחפשים טיפול לנשירת השיער?

    השאירו פרטים לקבלת יעוץ טלפוני מהמומחים של Bethair ללא עלות​








      דובי טרייד בע"מ, יעקב פרימן 20, ראשון לציון

      This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Results may vary and reviews or testimonials may be fictionalized. This information does not constitute medical advice and should not be relied upon as such. Consult with your doctor before modifying your regular medical regime.

      מרכיבים

      שמפו

      Water, Sodium Coceth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide Dea, Guar Hydroxypropyl Chloride, Phenoxyethanol, Glycerin, Fregnance (Supplement), PEG-12 Dimethicone, Polyquaternium-7, Citric Acid, Caprylyl Glycol, Hexyl Cinnamal, Chlorphenesin, Disodium Edta, Ricinus Cummunis (Castor) Seed Oil, Epilobium Fleischeri Extract, Limonene, Lactic Acid, Caffeine, Urea, Potassium Sorbate, Disodium Phosphate, Coffea Arabica (Coffee) Seed Extract, Biotin, Lecithin

      נוזל טיפולי

      Water, Alcohol, Glycerin, Phenoxyethanol, Epilobium Fleischeri Extract, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Potassium Sorbate, Pyridoxine, Threonine, Mushroom (Fomes Officinalis) Extract, Hydrolyzed Yeast Protein, Niacinamide, Panthenol, Allantoin, Biotin, Butylene Glycol.

      תוסף תזונה

      מייצבים (תאית, שעוות קרנאובה, סידן קרבונאט, סודיום קרוסקרמלוז), מתיל סולפוניל מתאן, ל-ציסטאין, פירידוקסין, חומצה פנטותנית, אבץ פיקולינאט, ברזל ביסגליסינאט, חומר מונע התגיישות (סיליקה דיאוקסיד), ביוטין, ציאנוקובלמין, צבע מאכל (טיטניום דיאוקסיד), צבע מאכל צהוב (ריבופלאבין).

      להתחיל לטפל בשיער עוד היום​

      השאר פרטים ודבר עם המומחה שלנו לגבי התחלת הטיפול עם בטהייר